شماره تلفن سیدطباطبایی

شماره تلفن سیدطباطبایی

شرایط نوشتن دعا ، تعویزات ، طلسمات ۱. اعتقاد به خدا که همه چیز و همه کار به اذن او انجام می گیرد . ۲. اجازه از فرد عامل ( صاحب تسخیرات ، صاحب دم نفس ، افراد اهل قلم ) . ۳. طهارت و پاکیزگی . ۴. قبل از نوشتن دعا یا طلسم ، سه روز ، روزه بگیرید و ترک حیوانی کنید . ۵. قبل از نوشتن دعا یا طلسم دو رکعت نماز خوانده و سپس رو به قبله بنویسید . 6. دادن صدقه هر دعا یا طلسم قبل از نوشتن آن . 7. استفاده از بخورات مخصوص وابسته به نوع دعا از قبیل لبان جاوی و کندر و … . 8. دانستن روز ها و ساعات برای نوشتن نوع دعا و … . 9. دانستن اسامی موکلان اشخاص و روز ها و ساعت ها و … . 10. دانستن طبع و طالع و کوکب و … اشخاص . 11. استفاده از مرکب ( گلاب و زعفران و مشک ) برای نوشتن . 12. هر گاه تعویذ آتشی نوشید اسما الله و نام های اشخاص را به حروف ابجد بنویسید . 13. در هنگام قمر در عقرب دعا ننویسید . 14. استخاره قبل از نوشتن دعا یا طلسم . 15. دعا ها را با صبر و حوصله و با دقت بنویسید . 16. هرگز در شب دعا ننویسید زیرا موجب دعوا در میان اعضای خانواده می شود . 17. شروع به نوشتن با توکل بر خدا و اعتقاد کامل . طلسم قدرت ، فتح و پیروزی بر دشمنان روزی که مریخ در شرف باشد این شکل را که من ینقلب الله است بنویسد و با خود دارد هیچ آفریده بر او غالب نشود و قوتی و شجاعتی در او ظاهر گردد و بر اعدا مسلط گردد بقدرة الله تعالی . هر که این طلسم را در اول با بنویسد و و در وقت رویت هلال ماه بر آن نگاه کند آن ماه را با نعمت و حشمت بگذراند و فتوح بسیاری بر او برساند و دشمنانش مقهور گرداند .


خطار اخطار اخطار
دوستان عزيز نمونه ي دعاها و طلسمات فقط و فقط جهت آشنايي شما با اين علوم مي باشد .
بدليل اينكه در اين چند روز چندين مورد تشنج و سنگيني دعا باعث ايجاد مشكلات براي چند نفر از عزيزان شده لذا خواهشمند است اين اخطار را واقعا جدي بگيريد.
از نوشتن خودسرانه خودداري فرماييد.
در صودت ايجاد هرگونه مشكل همه مسئوليتها به عهده خودتان مي باشد.
خواهشمندم اين اخطار را جدي بگيريد….
این دعاها فقط توسط استاد علوم غریبه باید نوشته شودکه طی طریق کرده باشد.
شما فقط بصورت خواندن انجام بدید
دعا ساعت روز عنصر وبرج داره باید این موارد رو رعایت کنید که بتونید بنویسید .

راه های ارتباطی با استاد علوم غریبه و طلسم

00442032398425

لطفا فقط و فقط از طریق واتساپ در تماس شوید

توجه داشته باشید که شماره ذکر شده مربوط کشور انگلیس میباشد و شما میتوانید از طریق واتساپ با استاد غیبی در تماس شده و مشکل خود را مطرح کنید.

کلمات کلیدی مرتبط به سایت

دعانویس, دعا نویس ,دعا نویس یهودی ,دعانویس خوب ,دعانویس تضمینی ,دعا نویسی تضمینی, دعانویس یهودی، طلسم، ازدواج صبی، دعا نویس خوب، دعانویسان مشهور، دعانویسی و طلسم، خواص طلسم صبی، بهترین دعا نویس، سایت دعانویسی آنلاین، بهترین دعانویس، بهترین دعانویس حضوری، دعانویس تضمینی اینستاگرام، بهترین دعانویس هندی، دعانويس، دعانویسی برای وسواس فکری، دعا نویس واقعی، دعانویسان، سایت دعانویسی، دعانويسي، حسینی طباطبایی، دعانویس، دعانویس خوب درتهران، طلسم و دعانویسی، دعانویس مهره مار، بهترین دعانویس درمشهد، دعانویس در کیش

دیدگاهتان را بنویسید