جادوی سیاه چیست

جادوی سیاه یا سحر الاسود یا black magic از انواع جادوهای شیطانی هستن که شدیدا توسط آیینها و مذاهب مختلف ممنوع شده اند و تقریبا در بخشی از هر فرهنگ دیده میشن و تاریخچه طولانی دارند. برای مثال حتی در اساطیر یونان، شمنیسم، هندو و انواع جادوی غربی و عربی و نیز زمان پیامبران الهی هم وجود داشته و دارند. خود پیامبر اسلام هم تحت آسیب جادوی سیاه که به دست دشمنان ایشون انجام شده بوده و به همین دلیل دو سوره آخر قرآن برای محو کردن اثرات اون نازل شدن.


جادوی سیاه دانش اساسی هست برای آسیب به انسانهای مختلف و انجام امور خودخواهانه. حتی برای عده ای هم به عنوان منبع درآمد اصلی اونهاست برای مثال جادوی سیاه در بخش غیر مسلمان پاکستان توسط افرادی که هندو هستن بسیار رایج هست و ۹۰ درصد طرفداران اون هم خانمها هستن و درآمدهای کلانی رو برای آسیب به افراد بیگناه به جیب میزنن.
جادوی سیاه به روشهای مختلفی انجام میشه مثل استفاده از خون جغد، هیپنوتیزم، شیاطین و یا عروسکهای وودو، طلسمها و مراسم خاص و ….
ما تصور میکنیم که در قرن ۲۱ استفاده از جادو کم شده ولی متاسفانه این پدیده به قدری در دنیا شیوع پیدا کرده که حتی در برخی کشورهای کمونیستی هم اعتقاد ماورایی چندانی هم ندارن ممنوع هست. هر چند که جادوی سیاه علمی دشوار هست و اثرگذاری اون هم معمولا به زمان مناسب همچون وضعیت قمر بستگی داره ولی افراد زیادی هستن که حاضرند در ازای دریافت وجه از افراد، کسانی که مورد نظر اونها هستند رو مبتلا به جادوی سیاه کنند. این رفتارها معمولا ناشی از حسادت، دشمنی و کینه ورزی افراد نسبت به قربانی هست. البته مواردی هم مربوط به نزاع های قومی و رقابت بین افراد هست که بنابراین گاهی مجموعه ای از افراد تحت تاثیر قرار میگیرند.
البته گاهی جادوی سیاه نتیجه عکس داره و آسیب خودش رو به کسی که اون رو انجام داده و سفارش انجامش شدنش رو داده میرسونه. برای مثال افراد زیادی بودن که برای طلسمهای محبت زوری به ساحران مراجعه کردن و نتیجه عکس گرفتن. حتی به یک مورد گفته شده بود که فلان ماده جادو شده رو تو آب حل کنه و به خورد همسرش بده تا بیشتر دوستش داشته ولی همسرش بعد از چند روز میمیره. شاید بپرسید که طلسم محبت هم مگه از شاخه های جادوی سیاهه؟ بله… هر چیزی که باعث بشه روان شخص قربانی از وضعیت نرمال خودش خارج شه و مجبور به کاری بشه که در حالت منطقی اون رو انجام نمیداده و نتیجه خودخواهانه برای شخص جادو کننده داره از جادوی سیاه هست. بسیاری از کتب سحر سیاه عربی هم بر پایه همین طلسم های محبت زوری بین اشخاص هستن.

فرادی که جادوی سیاه انجام میدن گاهی دلایل زیادی میارن تا کار خودش رو موجه جلوه بدن و حتی اون رو وسیله ای برای کمک به افراد بدونن. برای مثال در برخی مناطق عرب نشین از اون برای پسر شدن نوزاد استفاده میشه و دیگه کاری ندارن که عواقب این کارهای عجیب در آینده چه خواهد شد.


خودم افرادی رو از نزدیک میشناسم که مثلا با استفاده از جادوی سیاه تونستن دو نفر رو علارقم مخالفت یکی از اونها به هم برسونن و چند سالی هم با همدیگه زندگی کنن ولی بعدش به طرز وحشتناکی زندگی اونها دچار تلاطم شده و مجبور شدن طلاق بگیرن. بنابراین ممکنه مشکلات شما در ابتدا با جادوی سیاه حل بشه ولی بعدها (گاهی پس از چند روز و گاهی پس از چند سال) بلاخره نتیجه منفی کارتون رو خواهید دید و فرار از این کارما غیر ممکن هست.


گاهی هم اهداف جادوی سیاه متوجه افرادی هست که ممکنه اونها رو نشناسیم. برای مثال نوعی از جادوی سیاه در هندو معمولا با استفاده از چیزهایی مثل لیمو و فلفل و … هست. حلقه هایی از لیمو و فلفل به همراه انرژی های منفی که به داخلشون فرستاده شده در محلهایی که شلوغ هست قرار داده میشه و این انرژی های منفی افرادی که از کنار اونها رد میشن رو تحت تاثیر قرار میده. البته در هندو از مواردی مثل جمجمه، قربانی انسان و حیوان و … هم استفاده میشه و در مواردی مثل انتقام، کسب ثروت و درمان و جذب افراد هم استفاده میشه.


مسئله دیگه اینکه همه انواع جادوی سیاه الزاما ربطی به هتک حرمت مقدسات ندارن ولی معمولا انواع عربی اونها توسط ریاضاتی که دقیقا نقطه عکس اسلام هست انجام میشه مثل وضو با ادرار و نوشتن آیات قرآن به صورت برعکس با خون خصوصا خون قاعدگی زنان و هتک کتاب قرآن و …. در حدی که شیطان رو راضی کنه. البته اینها به تنهایی کافی نیست و اونها هم باید همراه با ریاضات مربوطه باشه. متاسفانه افراد کنجکاوی هستن که گاهی ازم میپرسن اگر قرآن رو پاره کنن به قدرت میرسن یا نه… اگر به همین راحتی بود که تعدادی از پورن استارها که کارشون تهیه چنین فیلمهای مستهجنی هست و توش به مقدسات توهین شدید میکنن و اون رو تبدیل به فانتزی جنسی کردن الان باید جادوگر میشدن و کوه ها رو جا به جا میکردن ولی اتفاقی نیفتاده و قرار هم نیست به این راحتی رخ بده.


یکی از افرادی که قرآن رو برای رسیدن به پول و نزدیک شدن به شیطان پاره کرده بود بهم گفت که بعد از پاره کردن قرآن، تکه ای از اون توجهش رو جلب میکنه و برمیداره میخونه. میبینه آیه ای هست که نوشته روزی رو ما تقسیم میکنیم. این آیه خیلی توش اثر کرد و فهمید این کارهای احمقانه نمیتونن خارج از فرمان خدا اثرگذار باشن و اگر قراره روزی رو خداوند تقسیم کنه بنابراین متوسل به شیطان برای افزایش روزی اون فایده ای نداره و اگر هم بشه موقتی هست و برکتی هم داخلش نیست و معمولا افراد بعد از اون دچار پشیمانی و بدشانسی و عذاب وجدان میشن.


کلا جادوی سیاه همچون نامش سرانجامی سیاه داره. یکی از بزرگترین جادوگران سیاه مثل دیون فورچن در کتاب مربوط به جادوی سیاه نوشته که “بشر حتی توسط جادوی سیاه هم نتونسته ناخنش رو به شیطان واقعی بندازه”. بنابراین چیزی که شخص رو گرفتار میکنه همون موجودات پست و شیاطین رده پایین هستن که به راحتی اختیار فرد ساحر رو به دست میگیرن و توسط اون زندگی افراد بیگناه رو متلاشی میکنن.

راه های ارتباطی با استاد علوم غریبه و طلسم

00442032398425

لطفا فقط و فقط از طریق واتساپ در تماس شوید

توجه داشته باشید که شماره ذکر شده مربوط کشور انگلیس میباشد و شما میتوانید از طریق واتساپ با استاد غیبی در تماس شده و مشکل خود را مطرح کنید.

کلمات کلیدی مرتبط به سایت

دعانویس, دعا نویس ,دعا نویس یهودی ,دعانویس خوب ,دعانویس تضمینی ,دعا نویسی تضمینی, دعانویس یهودی، طلسم، ازدواج صبی، دعا نویس خوب، دعانویسان مشهور، دعانویسی و طلسم، خواص طلسم صبی، بهترین دعا نویس، سایت دعانویسی آنلاین، بهترین دعانویس، بهترین دعانویس حضوری، دعانویس تضمینی اینستاگرام، بهترین دعانویس هندی، دعانويس، دعانویسی برای وسواس فکری، دعا نویس واقعی، دعانویسان، سایت دعانویسی، دعانويسي، حسینی طباطبایی، دعانویس، دعانویس خوب درتهران، طلسم و دعانویسی، دعانویس مهره مار، بهترین دعانویس درمشهد، دعانویس در کیش

1 دیدگاه دربارهٔ «جادوی سیاه چیست;

دیدگاهتان را بنویسید