علائم بروز جادوی وودو

علائم بروز جادوی وودو در شخص میشه به موارد زیر اشاره کرد. همه اونها معمولا به صورت ناگهانی ایجاد میشن:

بررسی مکانیسم اثر وودو


وودو یکی از خطرناک ترین انواع جادوهای سیاه در جهان به شمار میره. منشا این نوع جادو از قاره آفریقا هست و در طی دهه های اخیر وودو به هائیتی و کشورهای آمریکای جنوبی و بخشهای جنوبی کشور آمریکا هم سرایت کرده و کم کم تبدیل به بخشی از مذهب کشورهایی چون هائیتی شده و هودو نام گرفته.


در اصل وودو رو برای شفای افراد از راه دور ساخته بودن و از امور مقدسی بوده که کم کم دست افراد اشتباه افتاده و از اون پس به عنوان وسیله ای برای آزار یا کشتن استفاده شده.
وودو یا هودو از بی رحم ترین و کشنده ترین شکل جادوی سیاه هستن که توسط اتصال به طنابهای روحی فرد کار میکنه. وودو به نقاط انرژیکی فرد (نقاط طب سوزنی چینی) حمله میکنه و باعث میشه که تعادل اندام حیاتی به هم بخوره و سیستم انرژیکی فرد رو تخریب کنه.
نکته مهم در این نوع جادو استفاده از لباسی که شخص پوشیده، مو، ناخن، نواربهداشتی و یا عکس فرد هست که اون رو برای ساختن عروسکی که نماد قربانی هست به کار میبرن.


بخش قلب عروسک برای اجرای مراسم باز هست تا بعدا قلب زنده یک حیوان رو بیرون بیارن و در حالی که ضربان داره داخل بخش قلب عروسک میذارن. سپس اون رو توسط اصوات شیطانی شارژ میکنن و از ارواح برای اتصال عروسک و قربانی توسط طنابهای روحی نامرئی کمک میگیرن.


هنگامی که این اتصال برقرار شد سوزنهایی به داخل عروسک در نقاط طب سوزنی وارد میشه تا سیستم انرژیکی قربانی رو تخریب کنه.
این درد به خود قربانی هم میرسه و مهم نیست فاصله اش از جادوگران چه قدر باشه. گاهی برای شدت گرفتن قدرت جادو، به قربانی خاکستر مرده که با انرژی منفی ترکیب شده رو میخورونن و این باعث میشه که تسلط کامل به روح و جسم قربانی پدید بیاد.
همون طور که قبلا اشاره شد اساس این جادو بر پایه تخریب سیستم انرژیکی هست و برای مردان معمولا نقاط سر، انگشتان بزرگ دست و پا و در مورد زنان سینه ها و نقاط شخصی برای ترساندن و آسیب زدن مورد حمله قرار میگیره.


قربانی توسط این نوع جادو معمولا طی ۲۸ روز (چرخه ماه) کشته میشه ولی اگه روح و جسم و روان قوی داشته باشه ممکنه تا چند سال هم حملات ادامه داشته باشه تا کشته شه.


این جادو به قدری در برخی از دولتها هراس ایجاد کرده که تمرین جادوی سیاه از این نوع در کشورهایی مثل کانادا و خاورمیانه ممنوع هست.

  • – بیدار شدن و ترس شدید در اوایل خواب
  • – دیدن دود سیاه یا قهوه ای در برابر چشمان در بیداری
  • – احساس درد در نقاط مختلف بدن
  • – درد شدید در ناحیه زبان که حتی میتونه فرد رو بیدار کنه و گاهی هم با خونریزی همراه هست
  • – اثر سوختگی بر بدن
  • – درد رگهای قلب
  • – باد کردن لب و بخش هایی از بدن بدون دلیل
  • – خستگی زیاد
  • – احساس انرژی منفی شدید در حد خودکشی
  • – خارش شدید در برخی از نقاط بدن
  • – احساس سنگینی بسیار زیاد
  • – اگرخونه هم تسخیر شده باشه در این صورت صدای شنیدن همهمه و ضربه به دیوار و زنگ تلفن و نوسانات برق هم ممکنه دیده شه
  • – تشدید اثرات در هنگام ماه کامل
  • – در نهایت مرگ

شما چه دچار وودو و یا انواع دیگه جادوی سیاه شده باشید معمولا ۵ روز قبل و بعد از ماه کامل حسهای منفی بالا رو به صورت شدید تر حس میکنید چون بسیاری از مراسمات جادوی سیاه به وضعیت ماه بستگی داره.

ارتباط جادوی سیاه و متعلقات شخصی
جادوی سیاه نوعی از سحر هست که شخص میتونه توسط نیروهای جادویی و شیطانی به مقاصد شخصی خودش برسه و یا باعث بروز آسیب و حمله به شخص یا اشخاص دیگه میشه. معمولا این کار توسط مراسمات و کنترل موجودات غیر ارگانیک از جمله جنهای شرور و شیطان و … انجام میشه و وقتی این کنترلها به دست اومد میتونه از اونها برای ایجاد آسیب و حملات به موجودات استفاده کنه. این آسیب میتونه شامل ایجاد بدشانسی، جدایی، از دست دادن شغل یا همسر، آسیب روانی و فیزیکی و حتی مرگ و …. بشه.
تو این پست میخوایم ارتباط متعلقات شخصی و جادوی سیاه رو بررسی کنیم.
چیزهای شخصی مثل مو، ناخن، خون و مایعات بدن ارتباط انرژیکی شدیدی با صاحب اون دارن و به عنوان DNA روحی شناخته میشن. از طریق اونها، موجودات غیر ارگانیک میتونن شخص رو هر جا که باشن پیدا کنن. جادوگران توسط اونها میتونن اثرات جادویی خودشون رو به شخص برسونن. به خاطر همین هست که تو بعضی از نفرین های جادوی سیاه وجود مو و ناخن و … شخص لازم هست. اگر در اطراف خودتون افراد مشکوک به انجام جادوی سیاه میشناسید مراقب باشید که این موارد شخصی به دست اونها نیفته.
حتما در مورد عروسکهای وودو و ابزارهای مشابهش چیزهایی رو شنیدید. همونها که وقتی بهش سوزن بزنن شخصی که ناخن و یا مو و خونش به اون عروسک متصل باشه درد سوزن بهش میرسه. گاهی از عکس هم استفاده میشه ولی قدرت چندانی نداره. این نوع جادو تو انواع مختلفی از سیستمهای ماورایی دیده میشه.
اینکه ساحر بخواد مستقیما توسط جن یا سحر شما رو اذیت کنه احتمال آسیبش کمتر هست ولی اگه خون یا مایعات شما رو به دست بیاره و مراسم جادویی رو انجام بده گاهی میتونه کشنده باشه.
تو کشورهایی که این نوع جادو مرسومتر هست گاهی نه تنها شخص بلکه خاندان و نسلش هم ممکنه شدیدا تحت تاثیر قرار بگیره. ممکنه اثراتش رو به صورت تصادفات و یا بدشانسی های مکرر تجربه کنن.
هر نوع جادوی سیاهی با داشتن این متعقات شخصی طرف میتونه چندین برابر قدرتمند بشه حتی اگه توسط شخصی انجام بشه که دانش و توانایی زیادی تو جادوی سیاه نداره. البته گاهی هم این آسیبها از روی عمد نیست.
برای مثال شخصی که عاشق دلشکسته شده و روی نامه ی معشوقش گریه میکنه میتونه چنان حمله روانی قدرتمندی رو تولید کنه که به طرف آسیب زیادی برسه.
حتی جنهایی که شخص عاشق رو کنترل میکنن میتونن از طریق این ارتباط ایجاد شده وارد عمل بشن.
هنگامی که دو نفر عاشق میشن و یا ازدواج میکنن پیوندهای عمیق انرژیکی بین اونها پدید میاد که میتونه باعث انتقال حملات ماورایی از یکی به دیگری بشه. معمولا چند سال طول میکشه تا این ارتباط انرژیکی بعد از جدایی دو طرف قطع بشه و معمولا برای مردان زودتر از زنان رخ می ده.

راه های ارتباطی با استاد علوم غریبه و طلسم

00442032398425

لطفا فقط و فقط از طریق واتساپ در تماس شوید

توجه داشته باشید که شماره ذکر شده مربوط کشور انگلیس میباشد و شما میتوانید از طریق واتساپ با استاد غیبی در تماس شده و مشکل خود را مطرح کنید.

کلمات کلیدی مرتبط به سایت

دعانویس, دعا نویس ,دعا نویس یهودی ,دعانویس خوب ,دعانویس تضمینی ,دعا نویسی تضمینی, دعانویس یهودی، طلسم، ازدواج صبی، دعا نویس خوب، دعانویسان مشهور، دعانویسی و طلسم، خواص طلسم صبی، بهترین دعا نویس، سایت دعانویسی آنلاین، بهترین دعانویس، بهترین دعانویس حضوری، دعانویس تضمینی اینستاگرام، بهترین دعانویس هندی، دعانويس، دعانویسی برای وسواس فکری، دعا نویس واقعی، دعانویسان، سایت دعانویسی، دعانويسي، حسینی طباطبایی، دعانویس، دعانویس خوب درتهران، طلسم و دعانویسی، دعانویس مهره مار، بهترین دعانویس درمشهد، دعانویس در کیش

1 دیدگاه دربارهٔ «علائم بروز جادوی وودو;

دیدگاهتان را بنویسید